7 oktober 2012

Önskelista

Det är sällan man lyckas samla alla oss syskon själva utan respektive eller barn. Igår var 3 av 4 av oss  syskon samlade hemma hos mig. Syskonkväll! Vi lagade mat och prata in på småtimmarna...
Synd att inte du var med Emma men mysigt att träffa er andra. Tack för igår...

Stor bricka i Scandia Guld
Idag har jag gjort en önskelista på saker jag förr eller senare ska köpa till huset. Bokhyllan såg jag första gången på NK och föll direkt för den. Den ljusa insidan blir en snygg kontrast till det svarta. En tom bokhylla redo att fyllas med vackra ting och böcker....Kära bokhylla vill du flytta in hos oss?
Bokhylla House Doctor
Bricka från Day Home

3 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt med syskonträff =)

    Den är riktigt snygg den bokhyllan, skulle jag oxå vilja ha, men har ingen plats :(
    Finns för övrigt sjukt mycket snygga grejer hos just House Doctor, man blir ju tokig på allt man vill ha, eller hur!

    Ha en härlig söndag =))
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Härligt med syskonträff! det gör man alltför sällan!
    Ha en skön söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Tack min fina underbara syster! Checkar in på ett hotell snart igen ;) kram

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...