16 oktober 2012

Borta bra men hemma bäst

Efter 4dagar i Chicago är jag nu äntligen hemma. Har ätit massor, sovit lite och längtat hem en hel del. Borta är spännande, annorlunda och bra men hemma är bäst.

Nu ska jag packa upp sen ladda ner alla bilder jag tagit så jag kan visa er. Kul att så många titta in här när jag varit borta!







Four season i Chicago är en hög skyskrapa med ca 350rum. Hotellet är inte bara vacker och ligger bra, personalen var  också otroligt professionell, och hjälpsam
Hotellet ligger mitt i city med massor av shopping och bra restauranger runt omkring hotellet. Rummet var oklanderlig och bekväma med en otrolig utsikt över Lake Michigan och staden Chicago.
Sen älskar jag att de har L'Occitane artiklar i badrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...