3 oktober 2012

Rosa Oktober

"Oktober är årets tionde månad och har 31 dagar. Den innehåller årets 274:e till 304:e dag (275:e till 305:e vid skottår). På grund av vårt sommartidssystem är den också årets längsta månad - en timme längre än de övriga månaderna med 31 dagar - eftersom man i oktober återgår till normaltid"

Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj sparkade igång i måndags då centralstationerna i Stockholm, Göteborg och Malmö var dekorerade i rosa. Kampanjen varar hela oktober månad. Insåg idag att det fanns massor man kunde köpa som stödjer Rosa bandet. Stödjer ni Rosa bandet?


se nedan:




Vileda

Wettex Rosa Bandet limited edition 17,90 kr, bidrag 50 öre.
Vileda Ultramax 299 kr, bidrag 5 kr.Vileda supermocio hink 109 kr,bidrag 5 kr.Vileda supermocio mopp 129 kr, bidrag 10 kr.


Kellogg's Special K

Frukostflingor Kellogg's Special K,bidrag 2 kr per paket.


ghd

Pink styling iron (plattång) och Pink styling air (hårtork), bidrag 98 kr per såld produkt.


Filofax

Filofax Letts Slimline 165x83mm
Filofax Letts A5
Letts Slimline Rosa Bandet Ascot svart och vit.
Pris 129 kronor, 10 procent av försäljningspriset i bidrag.




1 kommentar:

  1. Självklart stödjer man rosa bandet! jag köpte de fina disktrasorna när jag handlade sist:-) Förra året köpte jag det fina moppsetet från vileda, det blir ju så mycket roligare att städa med rosa;-)
    Eftersom jag själv varit sjuk (leukemi) vet jag vilken betydelse forskningen har och önskar aat det fanns fler kampanjer, kanske en röd för alla blodsjukdomar tex..
    Ha de fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...