26 oktober 2012

Helg

Äntligen fredags eftermiddag!

Står i valet och kvalet vad kvällen ska innehålla. Ena sidan av mig vill träffa vänner ute, ta en drink på Stationen och äta på Jay Fu. Andra sidan vill spendera hela kvällen hemma, middag, vin, tända ljus och laga god mat i köket. 

Är säker på att kvällen kommer bli lyckat hur vi än gör. Synd att man måste välja.....

I köket är nu ugnen igång så vi har granola till frukost imorgon. Så gott med hemmagjord musli.

 Önskar er alla en underbar fredag!

7 kommentarer:

  1. Jag håller med dig.... kul att komma ut och träffa lite folk, men samtidigt sååå skönt att vara hemma :-) Ha en riktigt go fredagskväll, hur du än väljer att göra.

    SvaraRadera
  2. Stationen? Nu blev jag lite nyfiken... mitt favvoställe, ju... Du bor alltså i samma trakter som jag? Eller i alla fall nästan ;)
    Ha en rolig kväll, vad det nu blir!?
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. båda alternativen låter toppen...*ler

    Kram och hoppas frukosten smakar .

    Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera
  4. Låter trevligt alltihop. Ni får ta det ena i dag och det andra imorgon:)

    Trevlig helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni fick en mysig kväll och ha en fin helg!!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Jättefint!

    Hoppas kvällen blev bra.
    Önskar dig en mysig helg
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Vilket underbart kök, me like kram Diana

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...