1 oktober 2012

Enjoy this moment

Den tiden på året då träden byter färg är här.  Hösten kom med stora steg, färgerna, löven och den krispiga luften har gjort entré. Hösten kommer varje år och jag tillhör dom som gillar hösten, jag blir  kreativ och lugn då. Vill bara ha mer tid, så man hinner göra allt man vill. På nått sätt tillåter denna årstiden att man varvar ner. Söndagspromenader, träning, middagar, tända ljus, varma koftor och mycket mys.

Jag är lycklig. På riktigt. Varje minut av varje dag. Jag har träffat
mitt livs kärlek. Det gör att livet ser annorlunda ut nu på alla sätt och vis. Att välja att dela livet med en annan människa är underbart. Jag vill stanna i varje ögonblick, leva i nuet och ta vara på varje sekund.



Det blir  som sagt höst varje år. Hur mycket jag än grubblar, funderar och planerar så kan jag aldrig riktigt veta vad livet kommer att bjuda på. Det går aldrig att vara riktigt förberedd. När du tror att du har koll på läget så kommer livet alltid med en twist du inte väntade dig. Så vem kan med säkerhet säga vad just denna höst kommer att bjuda på? Inte jag, det är då ett som är säkert. Det gör ingenting. Det är liksom det som är så spännande med att leva. Allt kan hända.
Enjoy this moment, for this moment is your life.




4 kommentarer:

  1. Vad fint du skriver. Tycker om din blogg!

    SvaraRadera
  2. Håller med dig! Jag tycker hösten kan vara jättemysig med tända ljus o krypa ner i soffan under en filt. Mycket man vill göra och tiden rinner iväg... men vi får inte glömma att njuta!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Håller med dig! Jag tycker hösten kan vara jättemysig med tända ljus o krypa ner i soffan under en filt. Mycket man vill göra och tiden rinner iväg... men vi får inte glömma att njuta!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Vilket mysigt inlägg.
    Jag älskar också hösten, den syrerika och svalare luften, alla färger och myset.
    Förstår inte hur så många kan bli deprimerade denna vackra årstid. Men alla är vi olika.
    Kul att du vill vara med i utmaningen.
    Hoppas milen gick bra. Kram Malin

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...