23 oktober 2012

Morgon Stund


Idag får mina UGGs flytta ut ur garderoben. Det är jätte kallt idag och de är så varma och sköna att ha på sig. Köpte dom när jag var i New York förra året och de används ofta i kylan

Sitter här i soffan med frukost och en kopp kaffe och jobbar innan det är dags att åka in och ha alla dagens möten. Jag tycker om min morgon den är så tyst och lugn, bara någon fågel som låter ute och min tangentknapparna som låter när jag jobbar. 




Det kommer fler och fler läsare till bloggen, det är så roligt att det är så många som tittar in, hoppas att ni är här för att stanna! Vill tacka för alla fina kommentarer, det är  kul att läsa. 

Men nu är jag nyfiken på vilka ni är? Var kommer ni ifrån, hur började ni blogga. Jag är så nyfiken på att få veta vilka som tittar in här:) Lämna gärna en kommentar nedan och berätta om er själva!

3 kommentarer:

  1. Ja du vet ju vem jag är, hyfsat iallafall, eller hur! =))
    Vill oxå ha såna Ugg´s, eller så får det bli ett par nya curlingkängor.. får se..

    Kram på dig goa du!
    Catta

    SvaraRadera
  2. Hejsan...
    Jag bloggar efter att ha haft hemsida innan & bloggar lite sopradiskt hihi...
    Du har "hälsat på mig" & under om mig finns lite mer info :)

    Jag stannar/återkommer om vi "ses" inne hos mig då & då ;)
    Ha en underbar dag/Kram

    SvaraRadera
  3. Mig har du ju varit inne hos tidigare..
    Varmt om fötterna är ett måste för mig också!

    kram

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...