9 oktober 2012

Badrum - Inspiration

Tänker  på vad jag vill inreda vårt badrum med.

Vill ha förvaring. Fina askar för smycken, tops, bomull osv, ja allt man behöver i ett badrum men som man inte vill ha framme.
Vill även ha tvålar, badsalt, handkräm. Fina ting som gärna får stå framme.
Vill ha en fin låda för toapapper. Tror jag ska ta en av våra vinlådor till det från vinkällaren och fylla den med toapapper.
Sen vill jag även ha fina handdukar.

Något mer?

Lite inspiration:




Bilder från Alvas hus

Ska snart visa bilder av vårt renoverade badrum som många frågat om. Jag lovar att det kommer bilder när jag fyllt det med många fina saker....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...