19 oktober 2012

Vinnaren är....

Jag vann en tävling hos Fabriken! Kul kan det bli bättre start på en helg....

Jag vann boken Underbara Clara av Clara Lidström - somdriver en av Sveriges största livsstilsbloggar och har nu släppt sin första bok hos Bonnier fakta.


bild från fabriken



Hur gör jag för att fynda på loppis, och hur sjutton ska jag tänka för att få det mysigare hemma? Finns det något enkelt sätt att ta bort lukt från gamla secondhandplagg och vad ska jag hitta på för pysselprojekt när det kliar i fingrarna?
Underbara Clara - vintagepimp och hemmafix får du veta allt om hur du förvandlar ditt hus till ett hem! För Clara är pysslandet en livsstil som lika mycket handlar om att ta till vara resurser som att få utlopp för all uppdämd kreativitet. Läs om hur du skapar det perfekta lapptäcket av gamla nötta kökshanddukar; hur du enkelt klär om din favoritfåtölj eller hur du förvandlar dina slitna gamla sneakers till ett annorlunda blomsterarrangemang. Praktiska tips varvas med personliga tankar och betraktelser över livet i en 30-talsvilla i Norrlands inland. Boken är sprängfylld med såväl inspirationsbilder som konkreta projekt som hjälper dig att skapa ett mer personligt och hemtrevligt hem

Nu ska jag ta helg. Lamm, risotto och rödvin står på kvällens meny. 
I morgon börjar dagen med Afternoon Tea på Stationen sen vidare till Gräsö där några vänner har stuga. Så lördagen spenderas med vänner, vin middag och spel. 
Älskar våra  helger. vad ska ni hitta på?

3 kommentarer:

  1. Grattis! Den verkar riktigt bra, jättekul!

    Tack snälla för titten och dina fina ord! *kram*

    Önskar dig en riktigt fin helg!
    Kram
    Mia
    Ps kikar snart in igen :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till din fina vinst!
    Och vilken härlig blogg du har!
    Önskar dig en fin lördag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...