28 oktober 2012

Invigning av Friends Arena

Det blev invigningen av Friends Arena igår. Vi lyckades få biljetter i sista stund..... 

Med en budget på 50 miljoner kronor, många svenska artister och en regissör vid namn Nutley var förväntningarna höga på de 46000 som satt i publiken. 

På programmet stod bland andra The Hives, Roxette, Loreen och First Aid Kit. 

Vi hade biljetter till Vip event innan där det bjöds på bubbel, mat  och vin. Sen begav vi oss till våra platser. Sikten var jätte bra, ljud och ljus var bra och det var många artister men jag måste erkänna att jag saknade den röda tråden i showen? 

Jag är glad att att varit på invigningen och numret med Danny och Körberg var magiskt. Vilka röster! Men jag hade kanske önskat att showen var ännu mer vågad och saknade artister som Carola och Robyn. Varför att de inte lyckats få de riktigt stora svenska artisterna? Varför var inte Abba där...... 

Arenan är magisk och att ha scenen i mitten är genialiskt. Alla platser blir då bra. Jag tror Friends arena kommer ha många bra kvällar och skapa minnen för många. Vi hade en bra lördagskväll som vi kommer minnas som gamla!.















1 kommentar:

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...