4 oktober 2012

Kök/Porslins Tema hos Fabriken


Veckans tema hos Fabriken är Kök/Porslin! 

Vi spenderar många timmar  vårt kök. Dels tycker vi om att laga middagar tillsammans men har även ofta vänner över på middagar. Vi har total renoverat vårt kök. Köpt helt nytt kök och vitvaror, öppnat upp väggar, lagt in spottar i tak, tagit fram murstocken och renoverat alla golv. Resultatet? Ett vitt kök med ljus från tre vädersträck med en central rustik murstock och härlig matplats i anslutning. 





Köket före



I kökets lådor sparar vi bland annat på Mateus porslin. På morgonen tas Mateus kopparna fram till en stor härlig morgon latte. Det är mitt sätt att börja dagen i lugn och ro.
 I vitrinskåpet står Orrefors glas av olika sorter. Det är så härligt att duka bordet med  vackra glas och fint porslin. I vår skänk finna även fint gammalt arvegods.  Jag tycker om att blanda gammalt och nytt.


















Jag ansöker om medlemskap till Fabriken

2 kommentarer:

  1. Nämen jösses vilken skillnad!! Bra jobbat! Den där murstocken gör att det blir pricken över i:et!! Sktisnyggt!!! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken skillnad!! Det är ju sååå kul med före/efterbilder!

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...